مناقصات

مناقصه

ایران تندر

سایت مناقصات

مزایدات خودرو

مناقصات شهرداری

مزایدات املاک

آگهی مناقصات
سایت مزایده

کد ایران تندر 2021265 کد آگهی ۵۳,۱۰۲,۸۷۱
مجموعه آگهی احداث ، تعمير و نگهداري تاسيسات آب و فاضلاب-مناقصه های سرمایه گذاری ، مشارکت و بین المللی داخل ایران
مناقصه گذار آب و فاضلاب گیلان
عنوان آگهی مناقصه تامین مالی و احداث بخشی از تاسیسات فاضلاب ...
شرح آگهی مناقصه تامین مالی و احداث بخشی از تاسیسات فاضلاب شرقی شهر انزلی با استفاده از سازوکار آیین‏نامه اجرایی ماده
مبلغ برآورد مالی (ریال) 571,151,789,339 مبلغ تضمین (ریال) 0
تاریخ انتشار 1400-09-10 دریافت اسناد 1400-09-15
استان گیلان رسانه منتشرکننده سایت های اینترنتی
شماره تماس
آدرس
توضیحات تاریخ انتشار فراخوان در سامانه از مورخه ۱۰ /۹/۱۴۰۰ می باشد.کلیه مراحل برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی از دریافت اسناد ارزیابی تا ارائه اسناد مناقصه گران و بازگشایی پاکات از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir)) انجام خواهد شد ---- آگهی فراخوان ارزیابی کیفی جهت شناسایی مناقصه گران برای پروژه تامین مالی و احداث بخشی از تاسیسات فاضلاب شرقی شهر انزلی با استفاده از سازوکار آیین‏نامه اجرایی ماده ۵۶(مصوبه شماره ۶۹۴۵۴/ت۵۰۹۱۳ هـ مورخ ۲۰/۰۶/۱۳۹۳ هیات وزیران) (نوبت اول) شماره ۴۴-۱۴۰۰ ق شماره فراخوان سامانه ستاد : ۲۰۰۰۰۰۵۱۱۷۰۰۰۰۴۴ ۱ نام دستگاه مناقصه گزار : شرکت آب و فاضلاب استان گیلان ۲ شرح مختصر موضوع مناقصه : تامین مالی و احداث بخشی از تاسیسات فاضلاب شرقی شهر انزلی با استفاده از سازوکار آیین‏نامه اجرایی ماده ۵۶ مشخصات طرح: ۱-لوله گذاری شبکه و خط انتقال ۱۱۷۰۰متر و ۱۱ واحد ایستگاه بالاآورنده ۲-عملیات اجرایی خرید تجهیزات و احداث ۶ واحد ایستگاه پمپاژ شرق انزلی ۳ مهلت زمانی دریافت اسناد ارزیابی از سایت ستاد : تا تاریخ۱۵/۹/۱۴۰۰ مهلت زمانی ارائه پیشنهاد تا ساعت ۱۵ روز سه شنبه مورخ ۳۰/۹/۱۴۰۰ ۴ تاریخ انتشار فراخوان در سامانه از مورخه ۱۰ /۹/۱۴۰۰ می باشد.کلیه مراحل برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی از دریافت اسناد ارزیابی تا ارائه اسناد مناقصه گران و بازگشایی پاکات از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir)) انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضائ الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. اسناد ارزیابی توان انجام کار علاوه بر بارگذاری در سامانه ستاد در پاکت لاک و مهر شده به نشانی -- گیلان- رشت - خیابان حافظ - جنب پارک قدس(باغ محتشم)- دبیرخانه تحویل و رسید دریافت نمایند. اطلاعات سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه :رشت ۰۱۳۳۳۲۵۱۱۳۶ تهران ۱۴۵۶ ۵ قیمت اسناد و نحوه واریز وجه :قیمت اسناد ارزیابی ۵۰۰۰۰۰ ریال (پانصد هزار ریال) است که به حساب شماره ۰۱۰۸۱۰۲۳۲۸۰۰۵ بانک ملی شعبه محتشم رشت کد شعبه ۳۷۲۰ شماره شبا ۰۲۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۸۱۰۲۳۲۸۰۰۵ IR به نام شرکت آب و فاضلاب استان گیلان فقط بصورت الکترونیکی از درگاه سامانه ستاد واریز گردد. ۶ مبلغ برآورد ۵۷۱،۱۵۱،۷۸۹،۳۳۹ ریال مبنای برآورد اولیه :فهرست بها پایه سال ۱۴۰۰ نوع فهرست بها : ابنیه، تأسیسات برقی، توزیع آب، شبکه جمع آوری فاضلاب، تجهیزات آب و فاضلاب وپست های انتقال و فوق توزیع نیروی برق ۷ شرایط متقاضیان شرکت در مناقصه: الف: پیمانکار دارای صلاحیت پایه یک رشته آب مشروط به تامین منابع مالی مورد نیاز ب: مشارکت پیمانکار صاحب صلاحیت فوق با تامین کننده مالی؛ (پیمانکار یا سازنده طرح، اشخاص حقیقی یا حقوقی ایرانی، بانک ها و سایر موسسات اعتباری مالی و پولی مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که تامین مالی طرح های نیمه تمام را به عهده می گیرند) ۸ محل تامین اعتبار : بازپرداخت اصل و سود تسهیلات توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تضمین خواهد شد.محاسبه سود و بازپرداخت تسهیلات در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا مصوب ۱۳۶۲ با رعایت عقود اسلامی مندرج در آن خواهد بود.تامین کننده باید اسنادی دال بر توانایی تامین مالی تسهیلات تعهد شده که مورد قبول دستگاه اجرایی باشد، ارائه نماید. ۹ دستگاه نظارت: مهندسین مشاور پارس پیاب ۱۰ سایت ملی مناقصات کشو ر http://iets.mporg.ir سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان www.abfa-guilan.ir ۱۱ مهلت اعتبار پیشنهاد:سه ماه( برای مدت سه ماه دیگر قابل تمدید می باشد) ۱۲ هزینه دو نوبت آگهی مندرج در روزنامه کثیرالانتشار کشور به عهده برنده مناقصه می‏باشد
تصویر آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد

سایت مناقصات|مناقصه ها|مزایده|مناقصه

تمامی فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است