مناقصات

مناقصه

ایران تندر

سایت مناقصات

مزایدات خودرو

مناقصات شهرداری

مزایدات املاک

آگهی مناقصات
سایت مزایده

کد ایران تندر 4238873 کد آگهی
مجموعه آگهی ابزار دقيق و ادوات اندازه گيري
مناقصه گذار پایانه های نفتی ایران
عنوان آگهی مناقصه خرید PD Master Meter 4 in
شرح آگهی مناقصه خرید PD Master Meter 4 in سیار نوبت اول I شناسه آگهی : ۱۷۸۷۶۳۶ شرکت پایانه های نفتی ایران (سهامی خاص) در نظر دارد تامین کالای ذیل را با در نظر گرفتن شرایط کلی مشروحه زیر و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد به صورت فراخوان عمومی ارزیابی کیفی به مناقصه گر واجد شرایط واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مناقصه گران دارای صلاحیت ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند. خاطر نشان می سازد به موجب بخشنامه وزارت صمت امکان ثبت نام بر خط رایگان در این سامانه جهت کلیه مناقصه گران فراهم می باشد. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه ۲۱۱۴۵۶ و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استانها در سایت سامانه (WWW.SETADIRAN.IR) بخش «ثبت نام پروفایل تامین کننده امناقصه گر» موجود است. الف) شرح مختصر خدمات خرید PD Master Meter 4 in سیار مطابق با مشخصات اعلام شده در اسناد مناقصه و به صورت دو مرحله ای ۴- استانداردهای تولید: ۱۵ امتیاز ب نام و نشانی مناقصه گزار :شرکت پایانه های نفتی ایران به نشانی تهران خیابان پاسداران بالاتر از برج سفید خیابان شهید حجت سوری (نیستان هفتم)- پلاک ۱۱ ج) برآورد تقریبی کارفرما ۵۹٫۵۹۶,۳۲۰٫۶۰۰) پنجاه و نه میلیارد و پانصد و نود و شش میلیون و سیصد و بیست هزار و ششصد) ریال د معیارهای ارزیابی کیفی مناقصه گران ۱- توان مالی: ۳۰ امتیاز حسب ماده ۲۵ آیین نامه اجرایی بند ج ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات) -۲- ارزیابی مشتریان قبلی و حسن شهرت ۱۵ امتیاز (حسب ماده ۲۶ آیین نامه اجرایی بند ج ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات) -۳- تضمین کیفیت خدمات و محصولات ۱۰ امتیاز داشتن تجربه و دانش در زمینه مورد نظر: ۱۵ امتیاز ۶- حسن سابقه : ۱۵ امتیاز کلیه مناقصه گران مکلفند آگهی حاضر و جداول مرتبط با ارزیابی کیفی که در سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد) و سایت شرکت پایانههای نفتی ایران به نشانی WWW.JOTCOIR موجود می باشد را از سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) دریافت و ضمن تکمیل مهر و امضای آنها با در نظر گرفتن توضیحات بند ز ۱۰ آگهی (حاضر) و الصاق مستندات مربوطه به همراه سایر اسناد و مدارک ذکر شده در این آگهی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) تغذیه نمایند. تذکر 1 حداقل امتیاز کیفی قابل قبول برابر با ۶۰ میباشد. تذکر : به منظور بررسی معیار تجربه جهت معادل سازی مبالغ قراردادی با استفاده از نرخ تورم اعلامی از مراجع قانونی مبالغ قراردادی به روزرسانی گردیده و ملاک سنجش قرار خواهد گرفت. ها شرایط مناقصه گران متقاضی -۱- داشتن تجربه در انجام خدمات مورد نیاز داشتن تجهیزات امکانات تخصص لازم توانایی فنی و مالی انجام کار مطابق استانداردهای رایج صنعت نفت -۲- توانایی ارایه تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار به مبلغ ۲٫۹۷۹,۸۱۶,۰۰۰ (دو میلیارد و نهصد و هفتاد و نه میلیون و هشتصد و شانزده هزار ریال حسب آیین نامه شماره ۱۲۳۴۰۲ات ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۹۴/۰۹/۲۲ هیأت محترم وزیران و همچنین تضمین انجام تعهدات در صورت بـرنـده شدن به میزان ۱۰ درصد نرخ پیشنهادی بـرنـده مناقصه در ضمن تضامین صادره میبایست مطابق فرمتهای نمونه پیوست آیین نامه مذکور ارایه گردد؛ لذا این شرکت از پذیرش تضامینی که فاقد شرایط فوق باشد معذور بوده و هیچ گونه مسئولیت و تعهدی در این خصوص نخواهد داشت. همچنین پس از انعقاد قرارداد از هر صورت وضعیت مناقصه گر بـرنـده ده درصد تحت عنوان تضمین حسن انجام کار کسر می گردد. داشتن سابقه کار مفید و مرتبط با خدمات مورد نظر داشتن نیروهای متخصص در حوزه های اجرایی برنامه ریزی اداری مدیریتی و همچنین تجهیزات مناسب مطابق با استانداردهای رایج در صنعت نفت ۵- دارا بودن شخصیت حقوقی ۶- ارایه شناسه ملی حسب ماده ۱۶ آیین نامه اختصاص شناسه ملی به کلیه اشخاص حقوقی ایرانی ۷ ارایه تصویر مصدق کد اقتصادی شرکت و کد ملی صاحبان مجاز امضا و) مدت اعتبار پیشنهاد مدت اعتبار پیشنهاد از زمان گشایش پاکات مالی به مدت ۱۸۰ روز می ز زمان مهلت و نشانی دریافت اسناد ارزیابی کیفی باشد. ۱- با عنایت به ابلاغیه شماره ۱/۱۴۰۹۳۵ مورخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ دبیر محترم کار گروه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و تأکید مؤکد بر الزام بکارگیری امضای الکترونیکی استاد پاکتهای (ب) و (ج) و عدم پذیرش نسخ فیزیکی و استاد فاقد امضای الکترونیکی دارای مهرگرم کلیه مناقصه گران موظف میباشند تمامی استاد پاکتهای (ب) و (ج) را با امضاء الکترونیکی به همراه کپی ضمانتنامه شرکت در فرآیند ارجاع کار در موعد مقرر در اسناد مناقصه از طریق سیستم سامانه ستاد بارگذاری نمایند. در غیر اینصورت مناقصه گزار از پذیرش نسخه فیزیکی اسناد پیش گفته به جز اصل ضمانتنامه) معذور خواهد بود. -۲- کلیه مناقصه گران واجد شرایط میتوانند به مدت ۷ روز از زمان درج آگهی نوبت دوم نسبت به دریافت اسناد و معیارها و جداول ارزیابی کیفی از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (سناد) اقدام و حداکثر ظرف مهلت ۱۴ روز پس از انقضای مهلت دریافت اسناد ضمن تکمیل مهر و امضای آنها با رعایت مفاد بند فوق) و الصاق مستندات مربوطه به همراه سایر استاد مدارک و گواهینامههای ذکر شده در آگهی نسبت به تغذیه اسناد پیش گفته در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نمایند. همچنین مناقصه گران میتوانند جهت رؤیت آگهی به سایتهای WWW.IOTCO.IR, WWW.SHANA.IR HTTP/IETS.MPORG.IR مراجعه نمایند. در صورت درج آگهی نوبت سوم حسب ضرورت تاریخهای درج شده در سامانه طبق آخرین آگهی اصلاح خواهد شد. تذکر : مناقصه گزار در قبول و بارد مدارک مناقصه گران در تمام مراحل مطابق قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی آن مختار خواهد بود. روابط عمومی
مبلغ برآورد مالی (ریال) 0 مبلغ تضمین (ریال) 0
تاریخ انتشار 1403-06-26 دریافت اسناد 0000-00-00
استان تهران رسانه منتشرکننده کائنات
شماره تماس
آدرس تهران خیابان پاسداران بالاتر از برج سفید خیابان شهید حجت سوری (نیستان هفتم)- پلاک ۱۱
توضیحات WWW.SETADIRAN.IR WWW.JOTCOIR WWW.IOTCO.IR, WWW.SHANA.IR HTTP/IETS.MPORG.IR
تصویر آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد

سایت مناقصات|مناقصه ها|مزایده|مناقصه

تمامی فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است