مناقصات

مناقصه

ایران تندر

سایت مناقصات

مزایدات خودرو

مناقصات شهرداری

مزایدات املاک

آگهی مناقصات
سایت مزایده

کد ایران تندر 4234903 کد آگهی
مجموعه آگهی امور اداري و دفتري و بايگاني (تايپ و ...)
مناقصه گذار ملی پخش فرآورده های نفتی ایران منطقه ایلام
عنوان آگهی مناقصه راهبری خدمات امور اداری
شرح آگهی مناقصه راهبری خدمات امور اداری ستاد و نواحی منطقه مبلغ برآورد مناقصه: ۶۰۱۹۴۷/۸۳۴/۳۹۶ریال فراخوان تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: ۳/۰۴۷/۳۹۱/۷۱۹ ریال داخلی را دارد ممنوع میباشد. ۹ داشتن صلاحیت فعالیت در آشپزخانه ۱۰ - تکمیل فرمهای ارزیابی کیفی و ارائه مستندات مربوط به آن نوبت اول וי شناسه آگهی ۱۷۸۶۲۲۰ ۱۱- ارائه آخرین صورتهای مالی حسابرسی شده در ۳ سال گذشته بررسی شده توسط سازمان حسابرسی با نحوه و محل دریافت و ارائه اسناد ارزیابی کیفی کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل اسناد اعضاء جامعه حسابداران رسمی استعلام از ریابی کیفی ارسال دعوتنامه جهت دریافت اسناد ارائه پیشنهاد مالی مناقصه گران و گشایش پاکتهای ۱۰ ارائه و بارگزاری کلیه اسناد شرکت در مناقصه اعم از قرارداد و سایر اسناد به ضمیمه آنکه توسط این شرکت پیشنهاد قیمت از طریق درگاه سامانه الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی WWW.Setadiran.in انجام می گردد. در سامانه بارگزاری گردیده است. تاریخ انتشار فراخوان ارزیابی کیفی روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ ه اجر از امتیاز قابل قبول (حداقل ۵۰ امتیاز براساس معیارهای ارزیابی کیفی مندرج در استاد استعلام مهلت دریافت اسناد مناقصه از سامانه ساعت ۱۹ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۲ ارزیابی معیارهای ارزیابی اهمیت وزنی معیارهای ارزیابی) مهلت بارگذاری و ارائه استاد شامل پاکت ب اسناد مناقصه و اسناد ارزیابی کیفی)، پاکت الف (تضمین احراز امتیاز قابل قبول به تشخیص کمیته فنی بازرگانی بر اساس معیارهای ارزیابی توانمندی بهداشتی ایمنی و شرکت در فرآیند ارجاع کار) پاکت ج (پیشنهاد مالی ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ زیست محیطی (HSE) تاریخ بازگشایی پاکات ارزیابی کیفی ساعت ۱۲:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۷ تاریخ بازگشایی پاکات الف، ب و ج ساعت ۹ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۱ تاریخ جلسه توجیهی ساعت ۱۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۱ ه کلیه اسناد شرکت در مناقصه می بایست با امضاء الکترونیکی در سامانه بارگزاری شوند. کلیه د بارگزاری شده در سامانه ستاد می بایست اصل و یا کپی برابر با اصل محضری باشند. پس از انجام فرایند ارزیابی HSE و کیفی از متقاضیان واجد شرایط از طریق سامانه ستاد دعوت بعمل می آید. نشانی دستگاه مناقصه گزار ایلام بلوار شهید بهشتی جنب صدا سیمای ایلام، شرکت ملی پخش فرآورده ه به پیشنهادهایی که با شرایط مندرج در آگهی اختلاف داشته و یا بعد از مدت مقرر در آگهی ارسال گردند ترتیب های نفتی منطقه ایلام : تلفن ۰۸۳۳۲۲۲۱۳۲۲ مدارک و مستندات مورد نیاز: ارائه تصویر مدارک ثبتی شرکت مناقصه گر شامل تصاویر ( اساسنامه روزنامه های رسمی و مدارک مربوطه به دارندگان امضاء مجاز و تعهد آور مناقصه گرا همراه یا تغییرات روزنامه های رسمی ) ۲ ارائه تصویر گواهینامه تائید صلاحیت ارائه تصویر گواهینامه تائید صلاحیت پیمانکاری از اداره ؟ اجتماعی رفاه اجتماعی اثر داده نخواهد شد. ه کلیه مناقصه گران ملزم به ضمیمه نمودن آنالیز قیمت به پیشنهاد مالی و محتوی پاکت چ در اسناد مناقصه میباشند مناقصه گران شرکت کننده در مناقصه می بایست ظرفیت کاری متناسب با مبلغ قرارداد داشته باشند و در آنالیزهای خود کلیه حقوق و مزایای کارگران خود را مطابق نرخهای روز اداره کار پیش بینی و لحاظ نمایند در غیر اینصورت پیشنهاد آنان رد خواهد شد. -۴- ارائه تصویر شناسنامه کارت ملی گواهی ثبت نام در نظام ارزش افزوده اظهار نامه ثبت شرکت مدرک ه کلیه مناقصه گران ملزم به ارائه و بارگزاری جزئیات پیشنهادات خود شامل آتاثیر مبلغ کل رزومه و سوابق کاری تحصیلی و سوابق شغلی مدیر عامل اعضای هیات مدیره و صاحبان امضاء مجاز. در سامانه میباشند. بدیهی است چنانچه جزئیات مذکور از سوی مناقصه گران رعایت نگردد. پیشنهادات آنان رد ۵ ارائه اصل گواهی امضاء محضری شخص و اشخاصی که طبق تغییرات روزنامه رسمی مجاز به امضاء خواهد شد. اسناد تعهد آور شرکت می باشند. تکمیل و ارائه فرمهای ارزیابی HSE و فرم شماره ۲ حراست تکمیل وارائه فرم خوداظهاری حضور مناقصه گران در جلسه بازگشایی پاکات با ارائه نامه دارای مهر و امضاء مجاز تعهد آور بلامانع است. ه صرفا استاد پاکتهای الف ب و ج و ارزیابی کیفی دارای امضاء الکترونیکی مورد پذیرش است. استاد فیزیکی و استاد فاقد امضاء الکترونیکی (دارای امضاء گرم) به هیچ و ه به عنوان تاکید اعلام می گردد مسئولیت صحت و سقم تکمیل فرم خوداظهاری با پیمانکار می باشد و چنانچه در صورت استعلام مبنی بر عدم صلاحیت هر یک از شرکت ، نان در هر مرحله از مناقصه از ادامه حضور آن مشخص گردد اطلاعات تکمیلی خلاف واقع میباشد ضمانتنامه بـرنـده مناقصه ضبط می گردد. مناقصه گر ممانعت به عمل می آید. قیمتها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد. خرید کالای خارجی که مشابه تولید بازگشایی پاکات با تعداد حداقل ۳ پاکت امکان پذیر میباشد. تاریخ انتشار نوبت اول: ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ ۲۹ ا شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام تاریخ انتشار نوبت دوم ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
مبلغ برآورد مالی (ریال) 0 مبلغ تضمین (ریال) 0
تاریخ انتشار 1403-06-25 دریافت اسناد 1403-07-02
استان ایلام رسانه منتشرکننده سازندگی
شماره تماس ۰۸۳۳۲۲۲۱۳۲۲
آدرس
توضیحات WWW.Setadiran.in
تصویر آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد
اسناد آگهی فقط برای اعضا قابل مشاهده می باشد

سایت مناقصات|مناقصه ها|مزایده|مناقصه

تمامی فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است