سایت مناقصه ایران تندر - پایگاه مناقصات کشور,مناقصه,مناقصه ها،مناقصات،مزایده

مناقصات

مناقصه

ایران تندر

سایت مناقصات

مزایدات خودرو

مناقصات شهرداری

مزایدات املاک

آگهی مناقصات
سایت مزایده
اطلاعات آماری سامانه مناقصه ها و مزایده ها
تیتر آخرین مناقصه ها و مزایده های سامانه


1- مبالغ پرداخت شده در بخش اسناد به هیچ وجه عودت داده نمی شود لذا قبل از ثبت درخواست بررسی های لازم را انجام داده و چنانچه مطمئن می باشید نسبت ثبت درخواست اقدام نمایید.

2- با توجه به عدم عودت وجوه پرداخت شده در واحد اسناد چنانچه مشترک سرویس ویژه اسناد فیزیکی می باشید نیازی به پرداخت 95 هزار تومان بابت هر اسناد وجود ندارد مطمئن شوید که در سایت لاگین کرده اید در صورت بروز مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید.

3- در مورد ثبت درخواست اسناد برای استعلام بهاهای ستاد ایران و برخی سازمان های مناقصه گزار دقت لازم را بنمایید، اکثراستعلام بهاها فاقد اسناد بوده و نیاز به ثبت نام در سامانه تامین کنندگان آن مجموعه و ثبت پیشنهاد قیمت می باشد 

4- چنانچه مشترک سرویس عادی ایران تندر باشید برای درخواست بررسی نحوه دریافت اسناد مناقصه ملزم به پرداخت اینترنتی مبلغ 95 هزار می باشید این مبلغ صرفا جهت بررسی چگونگی دریافت اسناد بوده و با توجه به شرایط سازمان مناقصه گزار ممکن است فایل اسناد در پاسخ درخواست شما بارگزاری گردد و یا راهنمایی های لازم جهت دریافت اسناد انجام شود .

5- شهرستان های تحت پوشش واحد اسناد ایران تندر هم اکنون بیش از 210 شهرستان می باشد امکان خدمات دریافت اسناد فیزیکی با پرداخت هزینه 95 هزار تومان در این شهرستان ها برای مشترکان عادی و بصورت رایگان برای مشترکان ویژه وجود دارد ، در صورتی که سازمان مناقصه گزار خارج از محدوده شهری باشد و یا در شهرستان های تحت پوشش نباشد مشترک ملزم به پرداخت هزینه جداگانه می باشد که بسته به شرایط و موقعیت متغیر می باشد.

6-در تعهد ایران تندر است که یکبار نسبت به اعزام نماینده به سازمان مناقصه گزار جهت دریافت اسناد اقدام نماید ،در صورتی که به هر دلیلی نیاز به مراجعات بیشتر باشد مشترک ملزم به پرداخت هزینه های اضافه می باشد .

7- درخواست هایی که قبل از ساعت 17 روزهای کاری هفته ثبت شود در همان روز و بعد از ساعت 17 روز بعد پاسخ داده خواهند شد.

8- در مورد اسناد مناقصاتی که نیاز به مراجعه حضوری نماینده به سازمان ( مخصوصا در شهرستان ها ) می باشد حتما باید روز قبل درخواست اسناد ثبت شود تا زمان جهت اقدام و هماهنگی با نماینده وجود داشته باشد در غیر اینصورت قبل از ثبت درخواست با واحد اسناد تماس بگیرید تا امکان دریافت اسناد در همان روز بررسی شود.

9-هر زمان نیاز به اخذ هزینه اضافه و جداگانه ای به هر دلیلی باشد ایران تندر موظف است قبل از انجام هر اقدامی این مورد را با شما مطرح و در صورت تقبل هزینه های مازاد اقدام به ارائه خدمات نماید.

10- هزینه خرید اسناد که در تصویر آگهی قید شده و یا بعد از اعزام نماینده سازمان مناقصه گزار نسبت به دریافت نقدی آن اقدام می نماید بر عهده مشترک بود و این مورد برای مشترکان عادی و ویژه یکسان می باشد . دقت نمایید 95 هزار تومان هزینه پرداخت شده مشترکان عادی جهت بررسی نحوه دریافت اسناد بوده و شامل مبلغ خرید اسناد نمی باشد به طور مثال اگر شما با پرداخت هزینه 95 هزار تومان درخواست اسناد مناقصه ای را بدهید که مبلغ 50 هزار تومان خرید اسناد آن باشد ملزم به پرداخت 50 هزار تومان مازاد در سامانه تیکتینگ می باشید مبلغ خرید اسناد مبلغی است که شما به سازمان مناقصه گزار پرداخت می نمایید و ایران تندر در آن سهمی ندارد.

11 -  تمامی روند دریافت اسناد آگهی ها در سامانه تیکتینگ اسناد انجام می شود و مشترک ملزم به پیگیری وضعیت درخواست اسناد از طریق سامانه تیکتینگ اسناد می باشد و الزامی برای تماس تلفنی از سمت ایران تندر با مشترک بجز در موارد خاص وجود ندارد، لازم به ذکر است در صورتی که شماره موبایل در زمان درخواست ثبت شود و فیلتر پیامک تبلیغاتی نباشد هر زمان که پیام جدیدی در سامانه ثبت شود پیامک اطلاع رسانی آن نیز ارسال می شود.

12- ایران تندر در راستای مشتری مداری نهایت همکاری را با مشترکان خود جهت دریافت اسناد حتی با شرایط خاص می نماید و قوانین جهت شفاف سازی و وجود یک چهارچوب جهت ارائه خدمات بهتر تدوین شده است ، ما هر کاری که بتوانیم جهت دریافت اسناد با کمترین هزینه مازاد ممکن برای مجموعه شما و در سریعترین زمان انجام می دهیم.

تمامی فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است